Onderbouwings-rapportages

Overal en direct je onderbouwing

Doordat je alle formele contractcommunicatie en interne mandateringen realtime vastlegt met VISI kan je deze informatie actief benutten. Met behulp van VISI wordt binnen je project bepaald wanneer (proces), wie (rol), wat (informatie), aan wie (rol) aanlevert. Deze informatie kan VISI automatisch voor je samenvoegen. Doordat de complete historie en besluitvorming binnen je VISI-project bewaard blijven, kan bij arbitrage alles eenduidig worden gereconstrueerd. Een accountant zou dus rechtstreeks kunnen meekijken in de VISI-communicatie van jouw project zonder dat je hiervoor aanvullende handelingen hoeft te doen.

Met onderbouwingsrapportages in VISI hebben we het nog eenvoudiger gemaakt voor juristen en auditors om de communicatie, documentatie en besluitvorming binnen de projecten van jouw organisatie terug te vinden. Deze onderbouwingsrapporten genereren samenvattingen van de gecommuniceerde informatie. Indien er een externe auditor, of een accountant op bezoek komt kun je met één druk op de knop de gevraagde informatie realtime aanrijken. Deze onderbouwingsrapporten kun je ook periodiek per e-mail ontvangen.

De onderbouwingsrapporten worden direct gegenereerd op basis van daadwerkelijk verzonden informatie tussen en binnen jouw organisatie en contractpartijen waardoor een auditor of accountant altijd de meest actuele status voor handen heeft zonder dat hiervoor aanvullende acties vanuit deze organisatie vereist zijn. Ook de externe partij levert hierin met VISI alle informatie aan op de juiste wijze en deze is direct verwerkt zonder dat hier actief handelen van een medewerker voor vereist is. 

Door alle communicatie in projecten via VISI te laten verlopen is er veel minder discussie met bijvoorbeeld de opdrachtnemers, alles ligt vast en is heel snel terug te vinden. Met VISI blijft helder wie nou welk besluit wanneer genomen heeft. Bijkomend voordeel is dat alle stukken, zoals tekeningen en documenten, gelijk gearchiveerd worden.

Remco Bom
directievoerder
gemeente Rotterdam

Waarom Bakker&Spees?

Grip op de zaak: dat is in 4 woorden wat onze software je geeft. Als je in de GWW werkt, maken we je bedrijfsvoering makkelijker en beter. We helpen je met persoonlijke service en deskundig advies. Zo kun jij de zaken efficiënter, eenvoudiger en plezieriger runnen.

We optimaliseren en innoveren onze producten continu, zodat jij steeds beschikt over de beste software met het oog op de toekomst. Daarbij zien we onszelf niet alleen als leverancier. Ons deskundig team helpt jou altijd de beste oplossing te vinden.