KAM voor het MKB

Als KAM-Coördinator wil je efficiënt werken en zorgen dat je al je zaken op orde hebt. Ontdek hoe KAM je grip geeft op alle informatie omtrent certificeringen, personeel, materiaal en gereedschap.

Alle informatie op één plek

Binnen een sterk concurrerende markt wordt er van jou en je organisatie verwacht dat je zo effectief en efficiënt mogelijk werkt. Als KAM-Coördinator heb je daarom vaak meerdere taken zoals werkvoorbereiding en administratieve verantwoordelijkheden. Opdrachtgevers en auditors verwachten echter wel dat je al je zaken op orde hebt. Om alle KAM gerelateerde zaken goed bij te houden zal je dus je tijd efficiënt moeten inzetten. Zeker wanneer het bedrijf groeit en er steeds meer medewerkers, materiaal en gereedschap, werk (projecten) en misschien certificaten bij komen, wordt de werkdruk groter.

Om ervoor te zorgen dat alle informatie inzichtelijk is en je grip houdt op je werk heeft Bakker&Spees KAM ontwikkeld. Met KAM geven we je de mogelijkheid om online op een laagdrempelige en kosten efficiënte manier alle informatie omtrent certificeringen, personeel, materiaal en gereedschap bij te houden. Extra werkdruk door bijvoorbeeld een audit, behoort hiermee tot de verleden tijd. Omdat de verschillende modules aan elkaar gekoppeld zijn en gekoppeld kunnen worden aan je huidige systemen, hoef je nooit twee keer dezelfde informatie in te voeren of op te slaan. Dat levert je structuur en tijdwinst op.

KAM geeft je automatisch een seintje wanneer er iets verloopt en of er een actie van je wordt verlangd. Als er een auditor langskomt of een van je opdrachtgevers informatie nodig heeft, hoef je niet meer alles te controleren. Met één muisklik haal je alle essentiële informatie uit het systeem. Je kunt zelfs een rapportage uitdraaien die aangeeft welke documenten er binnenkort gaan verlopen. Zo sta je nooit voor ongewenste verrassingen en dat geeft je rust zodat jij je bezig kunt houden met de kwaliteit van je werk.

Relevante oplossingen

KAM voor de ZZP-er

Ervaar vandaag nog het gemak van KAM, een laagdrempelige en kostenefficiënte manier om als ZZP-er online al je administratie, certificeringen, materiaal en gereedschap bij te houden.

KAM voor Grootbedrijf

Verantwoordelijk zijn voor beheer en uitvoering van het complete KAM beleid is niet makkelijk. KAM is de oplossing om grip te houden op alle informatie en processen én gemakkelijk analyses uit te voeren over de organisatie en vestigingen.

'Het maken van aanpassingen in certificaten komt bij een bedrijf van onze omvang minimaal maandelijks voor, en soms elke week. Nu dat met KAM van Bakker&Spees gedaan wordt, kost dat al snel 25 procent minder tijd, wat neerkomt op zo’n 200 uur per jaar. Deze tijdsbesparing is heel fijn, maar alles op één plek hebben en weten dat een wijziging overal goed is doorgevoerd maakt het échte verschil. Dat geeft mij een gerust gevoel.'

Sylvia de Jonge
Kwaliteitscoördinator
Haastere

Waarom Bakker&Spees?

Grip op de zaak: dat is in 4 woorden wat onze software je geeft. Als je in de GWW werkt, maken we je bedrijfsvoering makkelijker en beter. We helpen je met persoonlijke service en deskundig advies. Zo kun jij de zaken efficiënter, eenvoudiger en plezieriger runnen.

We optimaliseren en innoveren onze producten continu, zodat jij steeds beschikt over de beste software met het oog op de toekomst. Daarbij zien we onszelf niet alleen als leverancier. Ons deskundig team helpt jou altijd de beste oplossing te vinden.