KAM voor de ZZP-er

Ervaar vandaag nog het gemak van KAM, een laagdrempelige en kostenefficiënte manier om als ZZP-er online al je administratie, certificeringen, materiaal en gereedschap bij te houden.

Slim zelfstandig werken

Als kleine zelfstandige aannemer ben je verantwoordelijk voor je eigen administratie. Bij Bakker&Spees snappen we dat je daar zo weinig mogelijk tijd mee kwijt wilt zijn. Je wilt je immers kunnen bezig houden met het werk voor je opdrachtgevers. Toch wordt er van jou verlangd dat je voldoet aan certificeringen, en dat je bij een audit al je zaken op orde hebt.

Met KAM geven we je de mogelijkheid om op een laagdrempelige en kosten efficiënte manier online al je administratie, certificeringen, materiaal en gereedschap bij te houden. Hierdoor hoef je niet meer te controleren of alles up-to-date is, het systeem geeft je automatisch een seintje wanneer er iets verloopt en of er een actie van je wordt verlangd. Als er een auditor langskomt of een van je opdrachtgevers informatie nodig heeft, hoef je niet meer alles te controleren, je kunt direct toegang tot het systeem geven, of met een druk op de knop een slimme uitdraai halen uit het systeem met alle benodigde informatie. Daardoor sta je nooit voor ongewenste verrassingen, en kun jij je bezig houden met waar je goed in bent.

Relevante oplossingen

KAM voor het MKB

Als KAM-Coördinator wil je efficiënt werken en zorgen dat je al je zaken op orde hebt. Ontdek hoe KAM je grip geeft op alle informatie omtrent certificeringen, personeel, materiaal en gereedschap.

KAM voor Grootbedrijf

Verantwoordelijk zijn voor beheer en uitvoering van het complete KAM beleid is niet makkelijk. KAM is de oplossing om grip te houden op alle informatie en processen én gemakkelijk analyses uit te voeren over de organisatie en vestigingen.

'Het maken van aanpassingen in certificaten komt bij een bedrijf van onze omvang minimaal maandelijks voor, en soms elke week. Nu dat met KAM van Bakker&Spees gedaan wordt, kost dat al snel 25 procent minder tijd, wat neerkomt op zo’n 200 uur per jaar. Deze tijdsbesparing is heel fijn, maar alles op één plek hebben en weten dat een wijziging overal goed is doorgevoerd maakt het échte verschil. Dat geeft mij een gerust gevoel.'

Sylvia de Jonge
Kwaliteitscoördinator
Haastere

Waarom Bakker&Spees?

Grip op de zaak: dat is in 4 woorden wat onze software je geeft. Als je in de GWW werkt, maken we je bedrijfsvoering makkelijker en beter. We helpen je met persoonlijke service en deskundig advies. Zo kun jij de zaken efficiënter, eenvoudiger en plezieriger runnen.

We optimaliseren en innoveren onze producten continu, zodat jij steeds beschikt over de beste software met het oog op de toekomst. Daarbij zien we onszelf niet alleen als leverancier. Ons deskundig team helpt jou altijd de beste oplossing te vinden.